Kategorie

Dane firmy

PPHU PIGI Spółka Jawna B. i W. Rabczuk

PPHU PIGI Spółka Jawna B. i W. Rabczuk

Adres

Sidorska 2B

21-500 Biała Podlaska

Wpisz swój E-mail

Główny adres mailowy: hurtownia@pigi.com.pl

Kontakt z administratorem sklepu.: esklep@pigi.com.pl

Telefon

Hurtownia: 83 343 31 79

Fax

Fax: 83 343 30 98

Konto bankowe

BS Biała Podlaska: 73 8025 0007 0019 1681 2000 0020

Dane firmy

NIP: 5372243575

Regon: 030892222

Krajowy Rejestr Sądowy: 0000224254

Newsletter

Adres email wydaje się błędny. Subskrypcja na adres {0} została anulowana.

Regulamin

Rozliczanie niedopłat lub nadpłat

PPHU „PIGI” Sp.J. oferuje do sprzedaży produkty o zmiennej wadze (niepaczkowane, świeżo przygotowane przed dostawą lub zapakowane oryginalnie przez producenta). Produkty te mają specjalną adnotację na ten temat w opisie artykułu i nie podlegają dzieleniu na mniejsze porcje. Wskazane przez Klienta wagi tych produktów są wagami orientacyjnymi, a pracownicy PPHU „PIGI” Sp.J. dołożą wszelkich starań aby finalne wagi zamówionych artykułów były maksymalnie zbliżone do tych orientacyjnych. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi. Zarówno waga produktu, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie. Klient zamawiając produkt o zmiennej wadze akceptuje jego ostateczną cenę.

Klient zamawiając produkt o zmiennej wadze (np sery, wędliny, mięso) powinien wstrzymać się z opłatą metodą przelewu bankowego do momentu kontaktu pracownika PPHU „Pigi” z klientem i poinformowaniu go o ostatecznej wadze oraz cenie produktu.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin

a) Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupu towarów w sklepie internetowym PPHU „PIGI” Sp.J. prowadzonym pod adresem internetowym www.PPHU „PIGI” Sp.J. oraz zasady dostawy zakupionych towarów do klienta.

b) Złożenie przez klienta zamówienia na PPHU „PIGI” Sp.J. jest równoznaczne z akceptacją zasad wynikających z Regulaminu i zobowiązuje klienta do przestrzegania tychże zasad

c) Sklep PPHU „PIGI” Sp.J. prowadzony jest przez: PPHU „Pigi” B. i W. Rabczuk 21-500 Biała Podlaska ul. Sidorska 2b

2. Wymagania techniczne
Do korzystania z usług PPHU „PIGI” Sp.J. niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej e-mail oraz czynny  numer telefonu komórkowego. W celu prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz poprawy jakości świadczonych usług, przeglądarka użytkownika musi mieć włączoną opcję obsługi plików typu "cookie".

II. ZAKUPY W PPHU „PIGI” SP.J.

1. Działalność

PPHU „PIGI” Sp.J. prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia składać można przez stronę internetową www.pigi.com.pl

2. Obszar działania
PPHU „PIGI” Sp.J. umożliwia również transport wybranych pozycji asortymentu na terenie Białej Podlaskiej i okolic za pośrednictwem transportu firmowego oraz na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.

3. Kupujący
Z oferty PPHU „PIGI” Sp.J. mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne.

4. Sprzedaż alkoholu 
PPHU „PIGI” Sp.J. Nie prowadzi internetowej sprzedaży wyrobów alkoholowych.

5. Ceny
Ceny towarów oraz koszty dostawy uwidocznione na stronie internetowej www.pigi.com.pl są cenami brutto VAT, wyrażonymi w złotych polskich.

6. Oferta handlowa
Zamówienie złożone przez Klienta stanowi Ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Wysłanie przez PPHU „PIGI” Sp.J. do Klienta wiadomości mailowej z potwierdzeniem zakresu realizowanego zamówienia stanowi przyjęcie Oferty w możliwym do realizacji zakresie. Obecność produktów na stronie internetowej Sklepu nie jest jednoznaczna z dostępnością towaru w magazynie i możliwością realizacji zamówienia.

7. Umowa sprzedaży i cena obowiązująca
Dokument sprzedaży jest zawsze zgodny z obowiązującą w chwili akceptacji zamówienia przez Kupującego ceną sprzedaży.

8. Dostawa i koszty dostawy
Realizacja dostawy może być wykonana za pośrednictwem dostawców PPHU „PIGI” Sp.J. oraz firmy kurierskiej.
Koszt dostawy kurierem uzależniony jest od zamówionych produktów i wynosi: 20 zł brutto w przypadku zamówień towarów suchych nie wymagających chłodzenia oraz 35zł brutto w przypadku towarów wymagających chłodzenia jak np nabiał czy wędliny ( doliczany jest koszt pudełka styropianowego oraz wkładu chłodzącego). Nie wysyłamy kurierem surowego mięsa oraz pieczywa. Koszt dostawy przesyłek ważących powyżej 30kg będzie indywidualnie ustalany z klientem. Pobranie dodatkowo płatne 7zł. Koszt dostawy na terenie Białej Podlaskiej oraz do miejscowości okołobialskich (Sławacinek, Rakowiska, Cicibór, Grabanów, Sidorki) wynosi 10zł brutto w przypadku zamówień poniżej 50zł brutto oraz 0zł w przypadku zamówień powyżej 50zł brutto.


III. ZAMÓWIENIE KLIENTA

1. Składanie i akceptacja zamówienia
Zamówienie składa się wybierając z asortymentu znajdującego się na stronie internetowej PPHU „PIGI” Sp.J.. Wkładanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Do koszyka". Akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku "Potwierdź zamówienie". Realizacja zamówienia możliwa jest  po wcześniejszej rejestracji Klienta na stronie PPHU „PIGI” Sp.J. jak również bez rejestracji. Rejestracja wymaga podania danych osobowych, adresu, numeru telefonicznego oraz adresu e-mailowego.

2. Potwierdzenie i realizacja zamówienia
Przyjęcie zamówienia Klienta zostaje potwierdzone drogą elektroniczną poprzez wysłanie Zamawiającemu wiadomości e-mailowej. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w żądanym terminie lub w przypadku braków w asortymencie Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. W przypadku wysyłek kurierskich płatnych przelewem ostateczny koszt zamówienia zostanie przekazany mailowo lub telefonicznie.

3. Możliwość anulowania zamówienia
Klient może anulować zamówienie, jednakże w przypadku dostaw w obrębie Białej Podlaskiej i okolic realizowanych transportem firmowym PPHU „PIGI” Sp.J. musi to nastąpić nie później niż do godziny 15.00. W przypadku dostawy w poniedziałek zamówienie można anulować do godz. 12.00 poprzedzającej soboty.
W przypadku wysyłek kurierskich anulacja zamówienia musi wpłynąć do sklepu mailowo nie później niż do godz. 15.00 przed wyznaczonym dniem realizacji zamówienia.

4. Prawo odstąpienia od umowy

a) Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

b) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

c) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować PPHU „PIGI” Sp.J.. (Proszę wpisać imię i nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer telefonu i adres e-mail) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną).

d) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

e) W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie nie zmienionym. Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.

f) W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

g) Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według szczególnego życzenia konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia np wędliny, nabiał itp;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


5. Termin realizacji dostawy Do modyfikacji

a) Zamówienia realizowane transportem firmowym na terenie Białej Podlaskiej i okolic (Sławacinek, Rakowiska, Cicibór, Kozula Grabanów, Sidorki, Czosnówka)  mogą być dostarczone we wskazanym przez Klienta dniu i godzinie. Należy w komentarzu do zamówienia ująć preferowany termin dostawy. Zamówienia składane od poniedziałku do piątku do godziny 16:00 oraz w sobotę do godz 13:00  zostaną dostarczone w dniu złożenia zamówienia. W pozostałych przypadkach zamówienia zostaną dostarczone następnego dnia roboczego. Preferowany rodzaj płatności to gotówka lub karta. W przypadku przelewu bankowego zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu płatności.

b) W trosce o świeżość produktów zamówienia realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej na terenie Polski poza Białą Podlaską i okolicami (Sławacinek, Rakowiska, Cicibór, Kozula Grabanów, Sidorki, Czosnówka) są dostarczane bez możliwości wyznaczenia daty i godziny dostawy. Zamówienia których płatność zostanie zaksięgowana do godziny 10:00 wysyłane są tego samego dnia. Zamówienia zawierające produkty łatwo psujące się wymagające odpowiedniego opakowania styropianowego oraz wkładu chłodzącego będą realizowane po zaksięgowaniu płatności do czwartku do godziny 10:00.  Jeżeli została wybrana opcja płatności za pobraniem czas realizacji zamówienia skraca się o czas oczekiwania na przelew bankowy. Zamówienia złożone po godz 10:00 w czwartek zostaną zrealizowane w poniedziałek. Zamówienia złożone w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy zostaną zrealizowane po tym dniu. 

b) W przypadku nie podania preferencji dotyczących terminu przez Zamawiającego, dostawa zostanie dostarczona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych w zależności od godziny zamówienia (oprócz niedziel i świąt), o godzinie wyznaczonej przez PPHU „PIGI” Sp.J. – przybliżona godzina zostanie ustalona z Klientem mailowo lub telefonicznie.

c) PPHU „PIGI” Sp.J. zastrzega sobie prawo do zmiany zaproponowanej przez Zamawiającego terminu dostawy w przypadku wystąpienia problemów logistycznych, po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany z klientem mailowo lub telefonicznie.

d) Zamawiający może również odebrać samodzielnie swoje zamówienie bezpośrednio w sklepie PPHU PIGI, 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 2b w godz. 8:00-18.00 w dni robocze oraz 10.00-16.00 w soboty.

6. Dni wolne
PPHU „PIGI” Sp.J. nie realizuje zamówień w niedziele i dni świąteczne. PPHU „PIGI” Sp.J. zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia sklepu. W tych dniach nie będzie technicznej możliwości zarezerwowania terminu dostawy.

7. Miejsce i termin dostarczenia zakupów
W zależności od preferencji Klienta zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres wybranego dnia w wybranym przez niego przedziale godzinowym. Termin dostawy określony w procesie akceptacji zamówienia jest wyrazem preferencji Klienta. PPHU „PIGI” Sp.J. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia w wybranym przez Klienta terminie w wyniku wydarzeń i sytuacji, na które nie ma wpływu.

8. Odmowa realizacji zamówień
PPHU „PIGI” Sp.J. zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:

a) Istnieją wyraźne trudności z ustaleniem tożsamości osoby składającej zamówienie

b) Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez PPHU „PIGI” Sp.J. za wymagające potwierdzenia w sytuacji konieczności zmiany terminu dostawy lub składu zamówionych towarów

c) Klient nie przestrzega zasad Regulaminu

9. Faktura
a) Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon, obejmujące dostarczane pozycje zamówienia. Klient upoważnia PPHU „PIGI” Sp.J. do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

b) Aby otrzymać fakturę VAT, Zamawiający zobowiązany jest podać w formularzu rejestracyjnym nazwę firmy oraz NIP

IV. PŁATNOŚCI

1. Sposoby płatności.
Możliwe są następujące sposoby dokonania płatności:
a) kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze przesyłek w obrębie miasta Biała Podlaska i (Sławacinek, Rakowiska, Cicibór, Kozula Grabanów, Sidorki, Czosnówka) 

b) kartą lub gotówką przy odbiorze własnym w sklepie PPHU PIGI, 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 2b

c) przelewem lub gotówką za pobraniem przy przesyłkach kurierskich poza miastem Biała Podlaska

2. Rozliczanie niedopłat lub nadpłat
PPHU „PIGI” Sp.J. oferuje do sprzedaży produkty o zmiennej wadze (niepaczkowane, świeżo przygotowane przed dostawą lub zapakowane oryginalnie przez producenta). Produkty te mają specjalną adnotację na ten temat w opisie artykułu i nie podlegają dzieleniu na mniejsze porcje. Wskazane przez Klienta wagi tych produktów są wagami orientacyjnymi, a pracownicy PPHU „PIGI” Sp.J. dołożą wszelkich starań aby finalne wagi zamówionych artykułów były maksymalnie zbliżone do tych orientacyjnych. Jeśli finalna waga paczki będzie się różnić o więcej niż 20% od zamówienia, Klient ma prawo odstąpienia od umowy. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi. Zarówno waga produktu, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie. Klient zamawiając produkt o zmiennej wadze akceptuje jego ostateczną cenę.

Klient zamawiając produkt o zmiennej wadze (np sery, wędliny, mięso) powinien wstrzymać się z opłatą metodą przelewu bankowego do momentu kontaktu pracownika PPHU „Pigi” z klientem i poinformowaniu go o ostatecznej cenie oraz wadze produktu.

V. DOSTAWA

1. Dostawca

Dostawca zostawia zamówienie osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta. Dostawca nie ma możliwości weryfikacji danych osobowych odbiorcy towaru. 

2. Nieobecność klienta
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego (w trakcie składania zamówienia) adresem dostawy, pracownik PPHU „PIGI” Sp.J. podejmie próbę kontaktu z klientem telefonicznie. Jeśli ustalony zostanie nowy termin dostawy, zamówienie zostanie dostarczone ponownie w nowym wyznaczonym terminie. W takim wypadku Klient zostanie obciążony podwójną opłatą za transport. Sklep PPHU „PIGI” Sp.J. nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów, które z przyczyn leżących po stronie Klienta staną się niemożliwe do późniejszego użytku (produktu łatwo psujące się, produkty świeże, o krótkich terminach ważności itp.). Klient nie może odmówić ich przyjęcia z tego powodu bez zapłaty ceny sprzedaży.

3. Odmowa przyjęcia zamówienia
Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu.

VI. REKLAMACJE I ZWROTY

a) W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 3 dni od dostarczenia zamówienia, z zastrzeżeniem punktu b). W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się z PPHU „PIGI” Sp.J. mailowo lub telefonicznie.

b) Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.

c) Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie, na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.

c) PPHU „PIGI” Sp.J. nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

d) Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem na stronie internetowej PPHU „PIGI” Sp.J. nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Obowiązek podawania prawdziwych informacji
Klient korzystający z usług PPHU „PIGI” Sp.J. ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. Zamówienia zawierające takie treści nie będą realizowane. PPHU „PIGI” Sp.J. nie ponosi odpowiedzialności za podanie takich treści.

2. Dostarczenie wiadomości email
PPHU „PIGI” Sp.J. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, które jest spowodowane blokowaniem lub usuwaniem emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.

3. Refundacje
W przypadku odmowy realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Regulaminu lub w przypadku anulowania przez Klienta zamówienia wcześniej opłaconego, PPHU „PIGI” Sp.J. dokona pełnego zwrotu należnej kwoty na konto wskazane mailowo przez Klienta.

4. Dane osobowe
a) Rejestrując się w serwisie PPHU „PIGI” Sp.J. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez firmę PPHU „PIGI” Sp.J. jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień oraz komunikacji z Klientem.

b) Administratorem Danych Osobowych jest PPHU „PIGI” Sp.J.. Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

c) Dane osobowe są przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania. Osoby, których dane zostają umieszczone w zbiorze danych mają prawo dostępu do treści tych danych oraz prawo do ich poprawiania.

d) W razie stwierdzenia niezgodności swoich danych ze stanem faktycznym, Klient może samodzielnie dokonać ich korekty na stronie internetowej PPHU „PIGI” Sp.J. po uprzednim zalogowaniu się. Klient może zażądać usunięcia swoich danych osobowych poprzez wysłanie takiego żądania z konta email podanego w procesie rejestracji. PPHU „PIGI” Sp.J. zastrzega sobie możliwość telefonicznego kontaktu z Klientem w celu weryfikacji autentyczności takiego żądania.

e) Klient wyraża zgodę na otrzymywanie emaili bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia złożonego przez Klienta oraz dotyczących technicznych zmian na jego koncie.

f) PPHU „PIGI” Sp.J. w żadnej sytuacji nie będzie wysyłać emaili z prośbą o weryfikację danych klienta lub o ponowne zarejestrowanie się na stronie PPHU „PIGI” Sp.J. przez podany w wiadomości odsyłacz do strony internetowej. PPHU „PIGI” Sp.J. nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania przez Klienta danych na stronach internetowych imitujących witrynę PPHU „PIGI” Sp.J..